SHOPPING

Här kommer shoppingen från idag. 
Har egentligen inte mycket att visa p g a att jag köpte en massa julklappar och dom är ju redan inslagna.
Visar mina byxor från MQ och min skjorta från Vila.
Ber om ursäkt för dom dåliga bilderna. Dom ger verkligen inte mina nya kläder rättvisa.
Skjortan är mycket snyggare på.

Blir nog den på lördag :)



Anna tyckte jag var värd en fin påse till mina julklappar till Samuel och pappa.



Julklapp till Samuel från sporthörnan.



Hittade julklappar till Colin på Kappahl.



Hemlis från Kopp&Kanna.




Mina byxor som jag hittade på MQ.



Skjortan från VILA. Tråkigt att man inte ser hur snygg den är på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0