ONSDAG

Förlåt för dålig uppdatering idag. Har ju som sagt inte kännt mig bra, men det känns lite bättre nu. Har bara suttit i soffan hela dagen och kollar på True Blood och One Tree Hill. Har sett tre avsnitt av OTH och det är faktist riktigt bra. Tror säsong 8 blir en bra säsong. Men det går ju aldrig mäta sig med dom första säsongerna. True Blood börjar bli lite tråkigt just nu tycker jag, men man måste ju se det iaf. Just nu sitter jag i köket och håller koll på laxen i ugnen. Faktist jag som lagat maten ikväll. Det serveras klyftpotatis, lax, romsås och sallad. Tror det blir gott. Har bara ätit frukost idag, så är himla hungrig.

Kvällen fortsätter väl med lite tv. Paradise Hotel, Biggest Loser och Grey's Anatomy. Bara ta det lugnt. Blir jobb imorn på Gullvivan, så ska krya mig lite till, sen sova. Vi får se om vi hörs mer ikväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0