MÅNDAG

Nu är jag hemma efter en lång dag. Har haft en väldigt bra dag, trots mycket farande fram och tillbaka. Var som sagt på tre olika dagis idag, men det gick bra. Hade turen att få ta bilen vilket underlättade enormt mycket. Jag trivs väldigt bra på Vitsippan och det var jätteskönt att vara tillbaka på Gullvivan igen. Det var ett tag sen, så det var jättekul :) Har inte riktigt kommit in på Solrosen än, men det kommer kanske.

Nu sitter jag i soffan proppmätt efter en god kvällsmat. Måste säga att min köttfärssås ikväll blev väldigt god. Det är bland det bästa jag vet att äta faktist. Ikväll är det mycket bra på tv:n. Det är Biggest Loser nu, Top Model efter det, Svenska Hollywoodfruar, Pensionärsjävlar och sen reprisen av Paradise Hotel. Så blir mycket tv-tittande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0