MÅNDAG

Nu sitter jag i soffan efter en dag med jobb och handbollsträning. Var som sagt på Wasagården idag och visst, man kan allt ut och in, men jag trivs inte där längre. Känner att jag växt ifrån det där stället. Jag trivs ju så bra med alla barn, så det finns inte mycket som kan mäta sig med det. Jag vill fortsätta jobba på dagis och i skolan! :)

Nu har jag suttit med lite saker på datorn som jag behövde göra. Har mailat till lite olika folk, skrivit in saker på våran hemsida i handbollen och lite annat. Men nu är jag färdig med det och kan snart slänga ihop datorn (Eller kanske inte, haha). Samtidigt som jag gjort det här har jag kollat på Paradise Hotel, Top Model och nu Svenska Hollywoodfruar. Efter det ska jag kolla på Biggest Loser Sverige och sen duscha. Imorn blir det utbildningkommunhuset. Vi hörs innan jag lägger mig sen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0