LÖRDAG

Spelade en omgång WallStreet förut med pappa och Samuel.
Samuel hade världens ledning, men disträ som han är så missade han varje gång vi gick på hans gator och fick då inte in några pengar.
Sen sms:ade någon tjej till honom och då gav han upp även fast han ledde. 
Den där mannen har ingen vinnarskalle alls!
Tror pappa vann, jag hade bara en massa oflyt idag.

Nu har vi precis ätit en god kvällsmat bestående av fläskfilegryta, färsk pasta och sallad.
Det var jättegott. Det smakade bra med en cider till det.
Nu ska jag snart börja göra iordning mig och sen sätta mig i soffan.
Ska åka en sväng till Helga och Mattias där mamma, åke, ulrika och patrik är.
Jag hoppas dom vill gå vidare nånstans sen, men det vill dom säkert inte. 
Men det blir lite senare. Ska kolla på Så mycket bättre innan.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0