LÖRDAG

Nu är jag hemma från sporthallen. Damerna förlorade tyvärr med ett par bollar, kommer inte riktigt ihåg vad det slutade. När jag kom dit i halvtid låg dom under med en boll och det dröjde 10 minuter innan NKIK lyckades göra mål i andra halvlek. Tyvärr gjorde VHF bara ett mål under den tiden också. Så det stod lika efter 10 min. Sen gjorde NKIK ett ryck som höll i sig hela matchen. Norrköpingslagen är ju kända för att spela en tuff och på gränsen till ful handboll och så även idag. Men man möter alltid såna lag och då får man överlista dom, vilket VHF inte lyckades med idag. Men en bra och jämn match :)


Nu måste jag börja fixa iordning mig. Har lite grejer att fixa med. Ska föna och platta håret, sminka mig, hitta det jag ska ha på mig och en hel del annat. Ska försöka få på mig ett par lösögonfransar också, så önska mig lycka till! Vi hörs innan jag åker sen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0