KIDS

Hemma från jobbet. Har haft en bra och lerig dag. Det enda som är jobbigt att jobba inom barnomsorgen är att allt och alla blir så leriga när det är sånt här väder. När man kollar in i torkskåpet så ser man inte vad som tillhör vem för allt ser precis likadant ut, allt är brunt, haha. Jag har lyckats spara mina naglar som jag tänkte ha lite snygga i helgen, men när man kommer hem från en sån här lerig dag är dom inte snygga alltså. Har suttit och rensat mina naglar på smuts och sand, usch. Men har haft en riktigt bra dag iaf :) Börjar trivas mycket bra på vitsippan. Har varit där mycket nu på senaste tiden, så barnen har lärt känna mig och jag dom. Ska jobba där torsdag och fredag med, så 4 av 5 dagar har jag varit där den här veckan. Innan veckan hade jag bara jobb måndag och tisdag, men det slutar med att jag jobbar varje dag den här veckan istället :)

Nu ska jag ta bort sminket och sen ge mig av ner till stan. Ska på massage ikväll igen. Såå, skönt det ska bli. Risken finns att jag somnar där för att jag är så trött, men så får det va. Vi hörs mer när jag kommer hem därifrån. Kanske vid halv8 tiden.







Kommentarer
Postat av: Erlandronja

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-06-04 @ 12:46:21
URL: http://erlandronja.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0