FREDAG

Förlåt för dålig uppdatering nu ikväll. Jag har haft en helt vanlig fredag med fredagsmys. Glömde helt ärligt bort datorn ikväll. Det var rätt så skönt faktist. Vad har jag gjort ikväll då? Grabbarna hade som sagt träningsmatch mot Flickor98 och förlorade med 16-9. Vi var inte alls med i första halvlek, så där tog dom en rejäl ledning. Vet inte om killarna var chockade över att möta spelare med tuttar, för fokuserade var dom inte iaf, HAHA! Jag tror nästan att grabbarna var flamsigare än tjejerna. Men i andra spelade vi mycket bättre och vi spelade faktist lika i andra. Men det räckte som sagt inte. Det var iaf en rolig match :)

Nu under kvällen har jag bara haft det mysigt med min familj. Började med att äta riktigt god mat, efter det kollade på på Idol och bara myste. Jay var riktigt bra idag. Lite tråkigt att två av mina favoriter var så dåliga idag. Olle var näst intill värdelös. Han lät väldigt sliten, för mycket festande kanske???? Sen sjöng Elin falskt hela låten och skrek bara hela tiden. Så jag tyckte faktist att det var rättvist att hon åkte ut, det var hennes tur nu. Kvällens höjdpunkt var verkligen duetten mellan Jay och Linnea. Det var längesen jag hörde en så bra duett, HETT!


Nu har vi precis avslutat en omgång Wall Street Pappa, Samuel och jag. Samuel vann idag med. Han har ett sånt jävla flyt den där ungen, haha. Han borde gå och köpa en lott. Men nu är klockan mycket och jag ska upp rätt så tidigt imorn. IKEA imorn och mys med Emilia och Karin står på planeringen, JIPPI!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0