3 November

Mörk och tråkig onsdag. Sov rätt så länge idag, klockan var nog 10 när jag gick upp. Det var väldigt skönt att få sova länge idag. Har två dagar av jobb framför mig imorn och på fredag. Jag har suttit och kollat på Paranormal Activity nu på morgonen. Har sett lite av den förut, men idag så såg jag hela filmen. Jag vill gärna se tvåan ganska så snart. Den första var ju inte så läskig tycker jag inte, men den är ändå sevärd. Så jag hoppas att tvåan är lite läskigare.

Idag har jag lite planer. Jag ska börja göra mig iordning nu och vid halv2 ska jag åka in till Motala. Jag ska åka hem till Emilia en liten sväng och sen ska vi åka omkring lite i Motala. Tänkte kolla in om Karlssons är nåt att ha och sen ska jag handla lite mat med. Efter det ska vi åka tillbaka till Vadstena igen. Vid 6 ska jag och mina kusiner äta mat hemma hos Mormor och Morfar och efter det ska jag åka på massage. Vi hörs senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0