24 November

Sovmorgon idag! Men man sover inte så bra mellan 8 och halv10, vet inte varför. Men man kanske redan är utvilad då, men ändå tycker det är så skönt att ligga kvar i sängen. Kan ju bero på det...

Har suttit i någon timma och lagt in träningstider, andra tider, cuper och annat i våran kalender på grabbarnas hemsida. Ni som är berörda, gå in där och kolla! Jag har också hunnit med att koka ägg, så nu äntligen ska jag få i mig lite sen frukost. Efter det ska jag ta på mig lite kläder och sen gå ner till vitsippan och hämta bilen. Ska åka ner på stan och kolla efter en sak och sen åka till östenssons och handla.

Vi hörs när jag kommer hem!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0