20 November

Lördag morgon och jag är redo för party!! Eller kanske inte riktigt än, men jag är så sugen på att festa nu. Hoppas kvällen blir toppen, den har alla förutsättningar att bli det!! Men jag ska väl hitta på lite vettiga saker innan det. Vettiga och vettiga, ska väl kanske gå ut en sväng och leka av mig i snön, åka iväg och kolla en stund på damernas match, försöka mig på fransk manikyr på naglarna och sen pyssla med lite annat.

Men nu först ska jag kolla på Efterlyst från i onsdags och sen fortsätta att göra lite till det där jag pratade om att jag skulle ha varje dag i december på bloggen. Hörs sen!





Kommentarer
Postat av: Jesperanja

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:20:52
URL: http://jesperanja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0