16 November

Förlåt för igår. Men efter att jag jobbat 9 timmar och sen åkte direkt till träningen, så var jag så fruktansvärt trött när jag kom hem. Jag åt mat och sen satte jag mig i soffan. Lyckades hålla mig vaken till Top Model, men sen tog det stopp. Jag vrålsomnade i soffan och vaknade inte förens vid halv 12 eller nåt. Var tvungen att duscha innan jag gick till sängen. Så somnade direkt när jag la mig där. Så kort och gott var det därför jag inte bloggade nåt igår.


Så, till idag då. Vaknade för en stund sen och har sedan dess kokat ett par ägg och tagit på mig kläder. Jag ska nu äta lite frukost samtidigt som jag ska kolla på Paradise Hotel som jag spelade in igår. Vid 11 ska jag åka upp till Gullvivan för lite jobb. Slutar vid halv4, så blir en kort dag. Vi får höras efter det!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0