14 November

För er som var inne efter klockan 9 på min blogg imorse fanns det ett inlägg om handboll. Det var ett tidsinställt inlägg om att jag skulle åka på match i Norrköping idag. Det gäller inte längre, bara så ni vet det. Skrev det igår. ifall att jag inte skulle ha hunnit skriva det idag.

Men som sagt. Jag följde aldrig med till Norrköping. Kände det att eftersom Samuels grupp inte spelar idag och det var flera ledare som skulle med, så stannade jag hemma istället. Det är ju rätt så långt till Norrköping med, så var glad att få slippa den resan. Det är ju alltid kul att följa med på våra matcher. Jag har inte missat en enda match än så länge, så jag tyckte att det var okej att stanna hemma idag. Dom klarar sig så bra utan mig. Men vem som ska ha hand om bytena det vet jag inte. Hoppas dom löser det, haha! Jag håller tummarna för er här hemma iaf. Jag vet att ni kommer göra erat bästa!!

När jag vaknade gav Alice och jag farsdag present till pappa. Vi hade köpt en snöborste, lite lotter och sen har vi beställt Tove Styrkes cd-skiva som kanske kommer på onsdag då den släpps. Efter det åt jag lite frukost och här sitter jag nu. Vad ska jag göra idag??? Det blir hockey senare iaf, innan dess vet jag inte. Vi får se. Hörs om ett tag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0