12 November

Jaha, då var snön nästan borta då. Det var kul så länge det varade, eller vänta lite, det var inte alls kul medans det varade. Det var riktigt tråkigt, kallt och farligt så länge det varade. Nu är den äntligen nästan helt borta! Skönt att se lite grönt på marken istället för vitt. Så länge det inte blir blask är jag glad att snön är borta. Men jag tror inte att snön håller sig borta alltför länge, den dyker säkert upp snart igen.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Top Model, men ska hoppa in i duschen alldeles straxt. Efter det ska jag hämta bilen hos Emma och sen hämta paketOKQ8. Vid halv 3 ska jag åka och hämta Alicedagis. Sen blir det att åka och byta däck på bilvården och sporthallen efter det. Blev tyvärr ingen bio idag, filmen har slutat gå i Motala :( så får bli nån annan dag i Linköping. Men vi hörs lite senare sen!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0