10 November

Vaknade inatt efter att jag hade sovit två timmar och mådde inte alls bra. Jag svettades som bara den, hade huvudvärk och kände mig inte alls bra. Jag märkte redan då att jag inte skulle klara av en jobbdag, så jag ringde till jobbet och sjukanmälde mig redan inatt. Lyckades somna till vid 4tiden tror jag det var och vaknade vid 10tiden. Har sedan dess bara suttit i soffan och tagit det lugnt. Svettas inte längre och jag känner mig inte varm, men jag har riktigt ont i huvudet och är sådär seg i kroppen som man kan känna ni vet. Lite småont i leder och sånt, men har blivit bättre efter ett par piller. Så idag ska jag bara ta det lugnt och ta igen mig. Kan inte vara sjuk imorn, jobbar då med. Så det blir får bli soffläge hela dagen. 

Vad ska ni hitta på idag då??




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0