Stress Stress

Det är precis vad som beskriver min dag. Egentligen har jag varken tid, lust eller ork till att blogga nu, men kan ju inte svika. Idag har jag som sagt jobbat mellan 2 och kvart över 9. Det började lite rörigt med att vi fick in en ny gubbe på avdelningen, så kändes väl inte så kul. Sen var det stressigt hela kvällen tyckte jag. Vet inte varför, men det bara kändes så. Jag satt nog inte ner på hela kvällen. Fick t o m stanna kvar lite längre för att kunna ta hand om all disk och få undan lite av tvätten som bara låg där. Men kom väl iväg strax före halv 10. När jag kom hem var det bara att äta lite, kolla på Vampire Diaries, Criminal Minds, packa, duscha, måla naglarna och nu äntligen sitter jag i min säng och kan ägna kanske en timma åt datorn. Måste ju kolla vad som hänt idag överallt. Så det ska jag göra nu, sen sova. Ska upp tidigt imorn med. Ska ju till Jönköping och Bankeryd med tjejerna. Vi ska shoppa, käka lunch, äta middag på kvällen, förfesta, göra iordning oss och sen ska vi ha en helkväll i Jönköping. Ska kolla in om deras uteliv är något att ha, det hoppas vi på :) Sen sover vi hos Karin och Olle i deras nya lägenhet. Sen på lördag ska vi bara ha bakismys och sen åka hem till Vadstena nån gång. Jag ska ha med mig kameran så jag lovar ett par schyssta bilder när jag kommer hem. Tror inte Karin och Olle har skaffat internet så blir väl inget bloggandes förrän jag kommer hem lördag kväll. Men så får det va. Kanske hinner ett snabbt inlägg imornbitti. Annars får ni ha en bra helg, det ska definitivt jag ha! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0