MÅNDAG

Nu är vi inne på den sista timmen i Maj månad. Det känns helt sjukt att det redan är Juni imorn. Var är värmen?? Just nu har vi rätt så fint väder, men jag vill ha varmare. Så man kan njuta av dom lediga dagarna man har fram tills jobbet i sommar börjar. Jag vill ligga ute och sola, ha på mig mina jeansshorts och springa omkring barfota på gräset. Jag vill ha och kräver sommar nu!! Var nere på stan förut och solade med Elin på meddo. Kände att jag var tvungen att sätta igång brännan på något sätt, så blev en tjugo-minutare. Kom hem vid halv 9 lite rödare än snittet, men det blir snart brunt. Händer rätt så mycket i helgen så vill vara brun tills dess! På fredag ska vi nog våldgästa studenterna på Harrys och på lördag ska tjejerna fira Emilia med lite middag nånstans och sen Sex and the citybio :) Söndag är det kalas för Elias. Så det var det. Nu har jag precis kollat på Top Model och ska hoppa i säng. Jag är fortfarande trött efter helgen. Natti på er!





Kommentarer
Postat av: Tiniusmolly

Great work,webmaster,nice design!

2011-08-27 @ 19:46:35
URL: http://tiniusmolly.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0