I told you so

Så, nu är jag i Mjölby igen. Det är ett jävla farandes hela tiden, men så är det. Jag är van! Var som sagt på handbollsträning förut och jag vet inte vad det var med grabbarna idag. Det flamsades som en skock tjejer och dom var tjatigare än nånsin. Helt ofokuserade och gjorde inte vad dom skulle, men jag gillar dom ändå. På lördag ska vi köra skiten ur dom, haha. Har precis ätit god kycklingtacos hos mamma och sitter nu och kollar på hockeyn och följer speedwayen på internet. Efter det ska jag kolla på det som jag spelat/spelar in medans det är hockey. Det är Ugly Betty, Desperate Housewifes, Cougar Town och Christine. Sen ska jag nog sova. Imorn är jag ledig och ska få in lite motion och besök nere på stan

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0