I can't believe what I'm seeing

Hemma nu efter en lång och tröttsam dag på jobbet. Det ville sig inte riktigt imorse, så det blev lite rörigt, men det ordnade till sig till slut. Stannade kvar lite extra länge på jobbet idag för att jag var tvungen att smaka den underbara potatisgratängen som dom skulle ha till kvällsmat. Det var mumma. Jag var ändå tvungen att smaka pappas grillade kött när jag kom hem med. Att äta hemma med familjen är rörigare än att stå upp, ätandes i farten på jobbet. Ibland är det värsta dårhuset här hemma. Nu ska jag snart ta på mig lite vettigare kläder och försöka dölja stanken från mig själv med lite parfym. Sen ska jag och pappa åka iväg till Karlssons på vetegatan och spela lite spel ikväll :) så roligt. Lite tråkigt är dock att det inte är nåt Vampire Diaries ikväll, det som Jessie och jag sett fram emot, trist :( men som tur är ska jag hitta på nåt annat istället. Skriver väl mer när jag kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0