7 Maj

Nu är det morgon och jag blir snart upphämtad av mina tjejer. Men höll på att försova mig. Min mobil har en förmåga att stänga av sig när jag laddar den och det var precis vad den gjorde imorse. Vaknade av mig själv, eller rättare sagt grannen som förde sånt liv och det var ju tur det. Trodde såklart att jag försovit mig eftersom mobilen aldrig ringt. Så jag rusade upp ur sängen och försökte leta reda på en klocka. Det var ju typiskt att alla mina klockor hade jag lagt i badrummet, men till slut hittade jag en gammal klocka och den visade att jag inte skulle gå upp förens om 20min. Jag blev så himla lättad! Det här hade varit en hemsk dag att försova sig på. Missat buss och allt, usch. Men som tur var så försov jag mig inte, utan jag la mig ner i sängen igen och försökte somna om dom där 20minuterna, men det gick inte. Så jag gick upp, det var lika bra. Nu har jag precis ätit frukost, plattat håret och ska snart sminka mig. Packade alla mina grejer igår, så ska bara lägga i det som jag använt idag. Sen är jag färdig. Vid halv 10 kommer tjejerna och hämtar mig och då åker vi till bussen som går från Ödeshög. Sen tillbringar vi hela dagen i Jkpg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0