3 Maj

Dagarna bara går och går och verkar aldrig sakta ner. Det är ju tur att vi har så underbara dagar att vänta. Ska jobba i veckan och på fredag åker jag ner med tjejerna till Karin i Bankeryd/Jönköping. Ska ha en heldag med shopping, god mat och party på kvällen. Så den här veckan kommer väl gå precis lika fort som alla andra. Var ute och gick imorse och det var så skönt. Det var riktigt varmt i solen och där det inte blåste. Men när det gjorde det så var det rätt så kallt. Lite svårt att veta vad man ska ta på sig när man är ute och går. Ibland räcker det med en t-shirt, men ibland måste man ha världens tjocktröja på sig för att inte frysa, så är lite problem att välja. Nu sitter jag i soffan och har precis kollat på Top Model och ska snart hoppa in i duschen. Hörde från farmor förut att Alice operation hade gått bra, så det var ju skönt :) Dom kommer väl hem ikväll nån gång. Jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag, vi får se. Men ikväll kommer ju ELIN hem, så ska försöka träffa henne en liten snabbis om hon orkar :D





Kommentarer
Postat av: Kjetillinea

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-25 @ 13:01:47
URL: http://kjetillinea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0