18 Maj

Så nu är jag färdig med allt jag ska göra. Var nere på stan en sväng förut. Jag tog ut pengar till imorn. Visste inte att man kan ta ut euro i bankomaterna. Så himla smidigt ju :) Har inte alltför mycket pengar kvar att röra mig med den här månaden, men det ska nog räcka. Tyskland är väl inte så kända för att ha kanonshopping förutom alkohol då. Så blir väl ingen shopping. Nu har jag precis packat färdigt min väska. Tog väl typ 5 min eftersom man inte får ha med sig nånting. Blir naket hela veckan alltså. Ett enda par skor har jag med mig också, hur ska det gå?? Får väl handla ett par skor och skicka med dom hem med en buss eller nåt sånt. Det ordnar sig. Jag vet inte om jag har sagt vad vi ska göra i Tyskland?! För dom som inte vet, så ska Emilia och Jag gå i Kloster, ahah!! Nevars, men nästan. Vi ska städa ett kloster i två-tre dagar för att få in lite money. Sen kommer morfar och hämtar oss och vi åker till honom i Ettal (ungefär en mil från Oberammergau) fram tills vi ska åka hem igen nästa onsdag. Där blir det lite semester. Hoppas på fint väder och mycket att hitta på :) Sen åker vi hem onsdag förmiddag den 26:e om allt går som det ska. Så det är vad vi ska göra. Inget intressant att veta, men nu har jag iaf svarat på varför jag inte kommer blogga på ett tag. Iaf så länge vi är i klostret. Morfar har nog internet, så blir väl nåt inlägg då och då. 

Nu ska jag byta om, äta lite middag, sen åka hem till Karlssons och hämta min klänning som Karin lånade i lördags. Den som blev helt nespilld av 385 liter öl, haha! Hoppas den är ren nu :) Klockan 6 har vi handbollsträning och det är den sista jag hinner med innan Hallsberg. Sen blir det bara att åka hem och duscha och sova. Klockan ringer som sagt vid halv 4 inatt. Vi åker från Vadstena vid 20 över 4. Hämtar upp Emilia och åker till Skavsta flygplats. Vårat flyg går vid 07.50 så ska ordna med lite grejer på flygplatsen innan. Sen landar vi i Memmingen i Tyskland vid 10.10 tiden, men man vet ju aldrig. Flyget är säkert försenat och grejer, men det är sånt som man får räkna med tyvärr. När vi kommer fram har vi en egen buss att åka med. Då åker vi till klostret och sen är vi nunnor i ett par dagar :) HAHA

Det märks när vi hörs igen. Blir nog i slutet på veckan. Ni får ha det så underbart bra här hemma! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0