16 Maj

Mår oförskämt bra idag faktist (TA I TRÄ!). Hade en trevlig kväll igår med mycket god mat. Jag har massor av bilder som jag ska lägga in sen. Har många snygga bilder från när Karin och jag skulle hämta våra cyklar nere hos Elin med. Jag ramlade på cyklarna och Karin låg på marken. Så roligt var längesen jag hade!!! Tror t o m jag har ett videoklipp när vi gick och sjöng eller vad vi nu gjorde. Får se om det går att lägga upp, det är hemskt, haha! Men jag lägger in bilderna när jag kommer hem. Ska åka till Mjölby nu och kolla på fotboll. Skriver mer när jag är hemma :)


Ett litet smakprov på bilderna. Mycket tuttar kan jag lova! HAHA



Kommentarer
Postat av: Dominicastri

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-05-23 @ 12:26:30
URL: http://dominicastri.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0