15 Maj

Nu är jag hemma från handbollsträningen. Trodde att det skulle bli en blöt tillställning idag, men det lugnade ner sig till träningen började så det vart inget regn. Men det var ju lerigt som bara den, så smutsiga blev vi allihop. Sista halvan av träningen var rolig att kolla på, mycket fart och bra engagemang av grabbarna :) Spelar dom såhär i Hallsberg kommer det gå bra, lite bättre hemåtspring bara, så blir det kanon.

Börjar redan bli hungrig, så ska nog ta nåt att äta snart. Blir väl nåt lätt, kanske champinjonsoppa och ostsmörgås eller nåt sånt. Eller kanske bara lite snabbisar,  får se. Sen ska jag göra iordning mig litegranna. Elin kommer och hämtar mig vid kvart över två, sen hämtar vi Karin och åker in till Motala. Eftersom vädret verkar vara rätt så okej nu, så ska vi kolla när dom går Balen. Ska försöka ta lite kort iaf. Åker hem direkt efter det och då blir det dusch igen och göra iordning sig till kvällen. Ska på middag för Agnes som fyller 20år på måndag nere på valven.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0