13 Maj

Usch, vad avundsjuk jag är på alla som ligger i sina varma och sköna sängar och sover just nu. Det finns inget annat som jag hellre vill göra nu, än att sova. Är såååå trött så det inte är sant. Åkte ju in till Motala igår kväll och det slutade med att hamnade på hugos ändå. Men det var inte alls kul, så vi stannade inte så länge. Men länge nog för att jag ska vara astrött idag. Kom väl i säng vid 1tiden, eller nåt sånt. Så blev ju ändå 4 och en halv timma sömn. Bara hopppas att den här dagen går fort, jävligt fort. Åker ner till jobbet om en halvtimma och slutar vid 5, låååång dag ;/ men skriver väl nån gång ikväll. Känner jag mig själv rätt så kommer jag vara jätteseg ikväll. Ha en bra dag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0