12 Maj

Vaknade av att lillebror kom och väckte mig vid 10tiden. Han var hungrig och ville ha gröt. Så då var det bara att hoppa upp och ställa sig och göra mannagrynsgröt. Jag själv åt cornflakes, ägg och en smörgås. Nu har jag precis duschat och ska göra iordning mig lite. Om en halvtimma ska Samuel och jag gå ner på stan en sväng. Jag ska handla lite till tysklandsresan, tabletter och sånt där. Samuel skulle nog köpa godis. Han har ju redan tagit helg. Studiedag idag, röd dag imorn och klämdag på fredag. Livet leker för dom där små barnen. Men nu måste jag greja lite. När jag kommer hem ska jag riva fram vår och sommarskorna! :D Hoppas jag gillar alla iår, blir ju så dyrt att köpa nya varje år. Fast iofs, jag älskar ju skor, så några nya kommer jag alltid köpa :P Men hejs på er så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0