11 Maj

Var i Mjölby igår så hade helt enkelt inte ork att skriva. Men gjorde inget speciellt. Åt lite god mat och kollade på film. Kollade på Underworld, som var rätt så kass, men lite bra ibland. Skulle inte rekommendera den filmen, var bara slöseri med tid. Sen var det ju Top Model och Svenska Hollywoodfruar på tv:n med. Gick och la mig väldigt sent, kanske vid 2tiden, det skulle jag inte gjort. För för en timma sen ringde jobbet och ville att jag skulle komma. Men som sagt, jag var i Mjölby och har precis kommit till Vadstena nu. Så kan inte börja förens vid 9. Men dom fick inte in några andra, så då är det som det är. Så ska snart åka ner till jobbet. Vet inte alls hur länge jag jobbar, men kan som senast till 4, så det blir väl däromkring. Ikväll har vi handbollsträning och sen åker jag tillbaka till Mjölby igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0