Yeah!

Så underbart. Vi vann, äntligen!! Matchen slutade 18-14 och killarna var så duktiga. Jag har nog aldrig sett dom kämpa så mycket under en hel match som idag och det är så gött att se. Det var skönt att få avsluta säsongen med en vinst, det var bra för vårat självförtroende. Nu har vi bara en träning kvar och då ska vi bara ha det roligt. Vi ska ha pyjamastema och får se om vi kör lite roliga tävlingar eller nåt sånt. Sen har vi skolhandbollen i mitten på april och sen är det ju Hallsberg kvar i slutet på maj, sen är handbollssäsongen slut. Det har varit en riktigt tuff säsong för våran del, med endast två vinster och ganska många förluster, men vi har aldrig slutat kämpa även fast vi legat under med många bollar. Har ju spelat mot dom som är äldre och två lag som är lika gamla, så vi har inte haft en chans att vara med i toppen. Men vi ser fram emot nästa säsong och då ska vi ha lika kul som vi haft iår! :)

Idag ska jag inte göra nåt, åker nog iväg till sporthallen för att kolla på lite handboll, sen så är det lite hockeymatcher på tv:n och måste ju se när Frölunda skickar LHC käpp rätt åt helvete, så gött det skulle va! :D Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, förmodligen ingenting, men det är ju skönt det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0