when you are mine

Haft en riktigt bra kväll. Har ätit god mat som mamma lagat (vilket iofs alltid är supergott!). Det blev kyckling, ris, bacon, parmesan, sallad och massa grönsaker på ett stort fat. Till det hade vi hembakat bröd och parmesandressing. Det är alltid lika gott! :D Till efterrätt fick vi fruktsallad och glass. Eftersom jag fyllde år förra veckan så firade vi mig ikväll. Jag fick mycket bra och fina saker. Av mamma, åke och alla barnen fick jag två stora vita muggar med mycket fina detaljer från indiska och presentkort på resia på 1000 kronor. Av mormor och morfar fick jag också presentkort på resia på 1000 kronor, så nu har jag så jag kan åka iväg, ska bara hitta nån att åka med. Av Gunnel och Jörgen fick jag presentkort på lindex på 300 kronor och av Mattias, Helga och Elias fick jag såklart drickbart i en box och 500 kronor i kontanter. Tack alla för presenterna, jag är jättenöjd!! :) Så det var en riktigt trevlig kväll, men nu är jag i Vadstena igen. Ska kolla på Så ska det låta och sen sova. Imorn blir det att gå ut och gå på morgonen och sen ska jag till Linköping. Får min mobilsladd till datorn imorn med så lägger nog in lite bilder från veckan då. Men blir nog på kvällen. Sovgott folket :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0