Way back in to love

Tänkte ja skulle lägga upp lite bilder på hur det blev i mitt rum. Eller iaf en liten del av det som jag gjorde iordning helt idag. Sen ska jag lägga upp bilder på hur det blev med våran nya tv-bänk och den grymma tavlan som vi hittade i lkpg till vardagsrummet. Men bilderna är från min kamera och det blir inga bra bilder på den, men man ser ju iaf vad det är.


Bilder i både stämningsbelysning och i ljuset.








Det var lite bilder det, börjar bli riktigt nöjd med rummet iaf :)



Nu ska jag kolla färdigt på filmerna ja kollar på. Jag sappar mellan två filmer som jag redan har sett, men som jag tycker är kanonbra. Det är Wallander -mastermind och Music and Lyrics. Sen ska jag sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0