Varför är du här egentligen??

Hade en riktig rolig träning idag, eller rättare sagt, jag hade kul åt att alla blev precis slut av min första halvtimma. Jag körde stenhårt med grabbarna med olika stationer och jag fick flera kommentarer där dom undrade om jag skulle ta livet av dom. Men det är bara bra med lite fysaktiviteter ibland tycker jag :) Stannade efter träningen en bra stund, eftersom jag helt enkelt inte kom iväg. Så när jag skulle åka hem, fick jag vara taxi-chaffis i Vadstena. Skjusade hem Allan, Malin och Wille. Men var hemma vid 8tiden. Då åt jag lite mat och efter det kollade jag på Dating in the dark. Det är lustigt att utseendet kan vara så viktigt för vissa, klickar man så borde inte det spela någon roll tycker jag. Men vi är alla olika. Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes och efter det så blir det att zappa mellan Cougar Town och Top Chef. Imorn blir det motala en sväng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0