use the word please

Nu är jag så trött, så lägger bara in ett snabbt inlägg. Hade som sagt handbollsmatch förut, men förlorade tyvärr den. Åkte till mjölby efter det och vi åt lite mat och mamma, hanna och jag tog en promenad för att hyra film. Vi hyrde Final Destination 4 tror jag den hette. Den var inget bra, rekommenderar inte den till någon. Bättre att lägga pengarna på nåt annat. Nu ska jag kolla på Dating in the dark, Desperate Housewifes, Cougar Town och Christine, som jag spelat in från tidigare ikväll. Imorn blir det att ställa klockan rätt så tidigt, kanske vid 9tiden för att ta en promenad.





Kommentarer
Postat av: Neil8811

Site was very helpful. thank you

2011-06-09 @ 07:57:33
URL: http://neil8811.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0