twentyfour years

Jag jobbade till fyra idag och efter det åkte jag och hämtade amanda. Vi åkte till östenssons, jag handlade hårfärg och amanda handlade lite annat. Sedan åkte vi hem till mig, färgade mitt hår och snackade en massa skit. Skjutsade sedan hem amanda. Håret blev helt okej, utväxten syns fortfarande lite, men färgen blev riktigt bra :) Nu ska jag kolla på Vampire Diaries och sen Criminal Minds. Jag har varit så fruktansvärt trött idag sen jag kom hem, så har inte orkat skriva nåt. Ska väl bli lite bättre imorn. Men ja jobbar till fyra imorn med, sen har ja handbollsträning och efter det ska amanda och jag sola en sväng. Så skriver väl imorn kväll eller nåt sånt. Vi får se...





Kommentarer
Postat av: Alma

Hej skrutt, förlåt att håret inte blev lika bra som sist. kan köpa en ny hårfärg till till i morgon om du vill. puss

2010-03-11 @ 21:20:36
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: hanna

Men amanda jag blev nöjd med håret, men det var färgen som inte riktigt tog så bra idag. Men vi kan färga om det om någon vecka eller nåt sånt, ingen panik :D Kolla in mitt klipp som jag lagt in!

2010-03-11 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0