Torsdag

Blev bara ett snabbt inlägg imorse, det blev lite stressigt sådär på morgonen. Men vi åkte som sagt in till motala för att titta in i ett par affärer. Vi var på återvinningen, jysk, EM möbler och bad&värme. Jag köpte lite grejer som jag ska ha till dukningen till bordet som jag ska ha på min middag när jag fyller, sen köpte jag även ett madrassöverdrag till min stora stora säng, så man slipper se madrassen. Pappa och jag åt lunch tillsammans med hans föredetta arbetskollegor på Wettern magasinet. Det serverades schnitzel, stekt potatis och bea, mums vad gott det var. Efter det hämtade vi Colin på dagis och åkte sen hem. Nu ska jag sitta och kolla på lite dukningar på nätet och efter det sätta på mitt madrassöverdrag. Eftersom vi ska åka till lkpg imorn, så ska jag mäta ett par grejer med så jag vet hur stort jag behöver köpa. Ikväll är det äntligen säsongspremiär av Criminal Minds, jippi!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0