Onsdag

Nu har jag kommit hem från motala. Det tog en jävla tid på ungdomsmottagninen, det var riktigt mycket folk där, så blev att vänta ett tag. Men när jag sen fick komma in gick det jättesnabbt och jag var färdig på tio minuter. Gick till Kicks och handlade rakblad, rollon och svart nagellack. Sedan gick vi till systemet för att handla lite mumma till helgen :) Efter det åkte vi till M-blommor och handlade krukor och annat, åkte till farmor och städade efter det. På vägen hem hämtade jag en symaskin hos min faster så att jag kan sy mina kuddfodral så dom blir färdiga nån gång. Nu är jag hemma och ska väl inte göra alltför mycket ikväll. Greys på tv:n, så blir väl det. Lägger mig tidigt ikväll för ska upp och jobba vid 7 imorn bitti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0