Måndag

Är i mjölby nu och har precis käkat en så god middag. Åke gjorde hemlagad pizza med skinka, ost, tomat och med riktigt tjock och fluffig botten. Det var mumma kan jag säga :) På tal om mumma så var jag nere på stan förut med karin och emilia. Vi åt lunch på valven. Jag åt kyckling och curry pasta, emilia och karin åt kåldolmar på buffén. Allt var gott som bara den. Vi fick inte sitta kvar så länge där, så gick väl vid kvart över två eller nåt sånt. Emilia gick ner till mormor&morfar och karin och jag gick en pyttesväng på stan. Karin köpte en SVEAtröja på sporthörnan och en ansiktsmask på Karins. Jag köpte ett glansschampoo, solpuder och genomskinligt nagellack på Karins. Eva fick komma och hämta oss eftersom det snöade så förbannat. Åkte som sagt till mjölby efter det. Nu ska jag bränna över alla bilder och låtar på en skiva eftersom jag måste lämna in min dator för den har helt fuckat upp. Så kommer ju inte ha mitt lilla hjärtegull att blogga på på ett tag, men får väl sitta vid de andra datorerna. Kommer väl inte blogga så ofta nu tror jag, eftersom det inte är lika smidigt. Vi får la se hur lång tid det tar för den att lagas, hoppas inte alltför länge bara...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0