Irriterande

På tal om inlägget jag skrev med mobilbloggen förut så ska jag förklara det. Kom precis hem från squashhallen. Jag följde med pappa och tog en liten solning, även fast man inte får det (men skvallra inte, haha). Innan vi skulle åka råkade alice och jag kladda ner hela soffan med choklad, eller rättare sagt hon kladdade ner den, men jag satte mig i det. Så då var vi tvugna att slänga in klädseln i tvätten. Men eftersom vi hade bråttom så tänkte jag att det räcker väl med att vi tar dom dynorna som är smutsiga, men pappa, jobbig som han är, skulle naturligtvis ta och tvätta hela båda sofforna även fast inte dom blev smutsiga. Och sen var vi ju såklart tvugna att dammsuga hela vardagsrummet eftersom det var fjädrar överallt. Så det slutade med att vi blev 25 minuter sena till squashen och att alla andra fick vänta. Inte alltför kul. Jag gillar inte när man gör mer än vad man behöver när man har bråttom till andra saker, då tycker jag att man tar det nödvändigaste och sen tar man det andra när man kommer hem och har mer tid. Så att alla andra ska slippa lida för det. Det är sånt som irriterar mig, men tydligen inte andra. Nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg, men som jag bara var tvungen att skriva om.

Nu ska jag ta mig nåt att äta innan jag ska för första gången se Vampire Diaries direkt på tv:n istället för på datorn och efter det blir det som jag sagt innan säsongspremiären av Criminal Minds :) Känns som det blir en kanonkväll!! :D Tidig läggning sen med...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0