hoppsan,

Även fast jag bara(!) skulle köpa en BH för mitt presentkort som jag fått på Lindex, så lyckas jag alltid få med mig hem nåt annat. Idag hittade jag en supersöt liten sommartopp på Store4, men den var grymt billig, så den bara slank ner hos mig. Men den var ju så underbar så var bara tvungen! Nu ska jag kolla på Top Model. Ikväll blir det att käka lite omelett som jag fullkomligt älskar!! Sen så är det fotboll på tv:n, DIF-BP. Sen är det väl en massa annat på tv som ska kikas på med.


Min älskade, underbara topp!



Shit vad stor den ser ut på bild, är inte det i verkligheten :P




Kommentarer
Postat av: Agnes.

snyggt båda 2 !

2010-03-31 @ 21:32:35
Postat av: hannah

tack! :) jag kanske tar på mig toppen imorn. Men har du fått tag på några mer som vill med eller?? Vi kunde vara hos emilia innan imorn om vi ville, vare sig om hon skulle med eller inte:)

2010-03-31 @ 23:13:35
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0