HaNdBoLl

Hade en trevlig, men kort stund i motala. Var på EMmöbler först, sen hämtade vi emilia och åkte in till stan. Vi tillbringade typ 45minuter inne på MQ, som vanligt när man är med karin och eva. Men emilia och jag gick till HM och Gina under tiden. Sen träffade jag Frida på MQ, hon har tydligen praktik där, men ingen har lyckats att komma ihåg att säga det till mig. Men pratade med henne en bra stund och det är alltid lika underbart :) Efter det gick vi till AllRummet där karin handlade nåt, kommer inte ihåg vad, men så äre, haha. Sen åkte vi hem. Nu ska jag byta om och åka till sporthallen. Har handbollsmatch med grabbarna klockan 6, så kom gärna dit och kolla om ni har lust, men blir nog tufft idag. Skriver mer när jag kommer hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0