Did I let you down??

Det var ingen höjdarmatch som spelades idag. Vi förlorade med typ 30-2 eller nåt sånt, glömde faktist kolla vad slutresultatet blev. Men killarna kämpade på jättebra idag och gav aldrig upp, det är härligt att se. Det är synd att dom inte får utdelning på att dom kämpar på, men det kommer tror jag. Nu glömmer vi den här matchen och ser fram emot den sista matchen för säsongen på söndag. Då jävlar ska vi ge nrkp99 en rejäl match, vill avsluta den här säsongen på ett bra sätt, så vi har mycket självförtroende till årets största höjdpunkt Hallsberg i maj. Nog sagt om handboll nu. Eftersom det regnade så dant imorse så blev det en promenad ikväll efter handbollen istället. Så nu känner jag mig nöjd. Har kollat på Desperate Housewifes, Cougar Town, Christine och ska kolla på Stjärnkockarna nu. Sen ska jag sova. Imorn blir det nog en promenad på morgonen sen ska jag gå till simhallen och simma en sväng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0