"Det är ganska så kul att kolla på, nån borde göra tv av det här!"

Det har varit världens slöaste dag idag. Har varit utanför dörren två gånger och det var när jag var ute och gick imorse och när ja skjutsade samuel till mjölby. Sen har jag bara varit inne hela eftermiddagen och kvällen. Jag har kollat ifatt lite program som jag missat under veckan och helgen. Så har kollat Vampire Diaries, Glamourama och Criminal Minds. Sen var det ju Gossip Girl nu ikväll med. Ibland blir man så förbannad när ett program tar slut, man vill bara veta vad som ska hända och sen blir man arg för att det bara visas en gång i veckan. Men den som väntar på nåt gott... Nu ska jag kolla på Johan Falk filmen som visas ikväll, tror det var Leo Gaut och den har inte jag sett än. Men tror det bara är jag som vill kolla på den så blir väl sittandes i soffan helt själv. Kanske hyr någon mer film sen om jag orkar efter johan falk, annars ska jag nog sova. Imorn blir det tidig promenad och träning på gymmet.







Kommentarer
Postat av: Theodorfride

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-30 @ 17:59:52
URL: http://theodorfride.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0