9 mars

Var ute och tog en promenad precis i vårsolen. Nu börjar man verkligen märka att våren är på väg. Solen lyser och snön smälter på backen. Det är underbart. Men jag gjorde misstaget att ta på mig min dunjacka idag och det blev aldeles för varmt. Jag svettades som bara den när jag gick och det är inte roligt. Så från och med idag ska jag börja använda min svarta kappa istället, eftersom den är mindre varm. Hade även brillor på mig också och då får man genast stor längtan till sommaren. Nu ska jag sätta mig ner och skriva planering till våran träning idag. Jag tror det blir att göra 8 olika stationer med lite styrkeövningar och annat smått och gott, sedan kör vi nog match resten av träningen, men vi får se. Börjar bli hungrig med, så ska jag äta nåt :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0