5 mars

Blev inte så jättelång sovmorgon idag, sov till halv 10 ungefär, det var skönt :) Tog en dusch, fönade håret och började platta håret. Det var så himla kallt igår när jag skulle gå och lägga mig så jag vred upp värmen på mitt element. Men när jag vaknade var det så förbannat varmt i rummet att jag inte kunde ligga kvar i sängen. Tänk att det kan skilja sådant på natt och dag vad gäller värme. Så jag vred ner värmen igen. När jag hade plattat håret förut så blev jag så varm att jag inte orkade platta mer, så satte upp håret istället, det är faktist skönare :) Men nog pratat om det. Nu ska jag kolla lite på melodifestivalen, sen åker jag, pappa, emma och alice till Linköping för att kolla inredning och grejer på IKEA och där runt omkring. Kommer hem nångång ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0