30 mars

Mars näst sista dag nu och det är en riktigt fin dag som vi bjuds på. Åkte med mamma in till vadstena imorse vid halv8 tiden och då snörade jag på mig skorna och gick ut och gick. Handlade till träningen ikväll med, och jag kan säga att det fanns inte något nyttigt i min korg, förutom ballongerna, men dom är ju inte så goda att äta. Det är ju tur att det inte är jag som ska äta. Jag tror vi kommer ha riktigt kul ikväll :) När jag kom hem tog jag lite frukost, sen kollade jag på en film. Tror den hette Spring Breakdown och var väl inte alls bra tycker jag. Vet inte ens hur den slutade, somnade till lite. Nu tog jag precis en snabbdusch och ska nu fixa iordning grejerna tills träningen. Vid två ska jag hämta Alicedagis och då tar jag cykeln ner dit. Skönt att man äntligen kan cykla igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0