2 mars

Andra dagen av mars är redan här och jag längtar redan efter min födelsedag. Sitter på pappas dator nu som jag kommer få göra ett bra tag nu. Lämnade in min dator imorse och den blir väl säkert borta i ett par veckor. Det känns lite tufft alltså, när man har vant sig vid att ha en dator som man kan ha med sig överallt. Men jag klarar mig nog. Åkte med mamma in till vadstena imorse, eftersom vi har träning senare och jag skulle inte kommit in till vadstena annars. Jag hoppas att jag kan åka in till farmor och låna hennes bil snart igen. Det är så skönt med en bil att åka omkring i. Man blir inte lika låst som när man inte har den. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mig lite. Sen ska jag städa mitt rum som dammar som bara den. När pappa kommer hem ska vi sätta upp lite hyllor och min stora spegel så jag får lite ordning på mitt rum. Vill åka in till IKEA med och handla en massa saker så det blir snyggt! Efter det ska jag på handbollsträning, sedan hämtar mamma upp mig och samuel och då åker vi tillbaka till mjölby igen. Men åker tillbaka till vadstena imorn bitti igen. Det är ett jävla farande det här, men det är lugnt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0