Where are they??

Så, nu har jag vilat ett bra tag, eller jag har varit uppe ett bra tag också. Har duschat och gjort iordning mig lite för att känna mig lite piggare. Nu ska jag ta på mig nåt vettigt för att sedan åka in till Frida med lite dricka som hon ska ha ikväll. Trots att jag mår lite bättre (beror nog på medicinerna jag tagit idag) så kommer jag inte kunna festa ikväll. Så när jag kommer hem från motala ska jag vara med på lillebrors avslutning på skolan och i kyrkan, så ska ta mig igenom det, sen åka hemåt. Det blir en lugn hemmakväll med lite tacos och mycket bra på tv. Skulle kanske hyrt en film och dött tillsammans med Elin ikväll, men blir nog inte så. Stannar nog hemma istället.





Kommentarer
Postat av: ONE OF A KIND - Tävlingar pågår !

Sött :)



Har två smyckes tävlingar som pågår nu :) Vill du delta så klicka dig in här-> http://itsyouandme.blogg.se/category/tavlingar.html

2010-06-10 @ 17:57:08
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0