TISDAG

Linus


Jag borde definitivt inte sitta här vid datorn nu. Har jobbat ikväll och börjar vid 7 imorn bitti igen. Är så himla trött, men ändå så sitter jag här och slösar tid. Kollade på Speedwayen när jag kom hem förut och jag satte verkligen hjärtat i halsgropen när Linus körde omkull, eller rättare sagt kraschade! Vad hemskt det var att kolla på det. Jag hoppas innerligt på att han mår bra och allt är okej. Snälla gode GUD! Bra av piraterna att ändå få lika mot ett stjärnspäckat dackarna :) 

Nu ska jag verkligen sova. Skulle bara titta in här och skriva att jag lever. Har ju inte skrivit på flera timmar (!!) HAHA, någon kan ju tro att jag fått ett liv. Det har jag ju faktist med, jobb jobb jobb kallas det livet. Men jag ska bara säga att det kommer inte bli mycket till bloggande dom dagarna jag jobbar nu i sommar, men jag ska verkligen ta ikapp det på dom dagarna jag inte jobbar. Så alla helger utom två och sen någon enstaka dag i veckan kommer jag blogga mycket. Annars kommer jag vara för trött och när man jobbar hela dagarna så har man inget vettigt att skriva om eftersom allt går på rutin, och rutiner är det tråkigaste som finns att skriva om, så det ska jag inte besvära er med. Men när det väl dyker upp roliga saker i mitt liv ska jag definitivt klottra ner det här. Men hade bra annars!



Rätt så röd tunga ni, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0