TISDAG

Idag har jag inte gjort mycket. Var som sagt på kyrkogården förut och lämnade blommor. Glömde tyvärr min fina bukett som jag plockat hemma, så det blev inga blommor med till graven. Farfar har väl aldrig varit mycket för blommor vad jag kan minnas. Men det är ju så fint där uppe i minneslunden. Det måste vara den vackraste platsen i motala och det gör besöket där mycket lättare. Efter det åkte vi hem till farmor och sen tog vi Mc Donalds på vägen hem. I eftermiddag har jag bara legat ute i trädgården och solat. Det har varit en riktigt skön dag idag. Skulle ha badat nu på kvällen, men så varmt är det ju inte. Så det blev kubb med grannarna istället. Har precis kollat på Biggest Loser-finalen och håller nu på att kolla på Ugly Betty. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Jag är sugen på att göra nåt, men vet inte vad. Blir väl inget som alla andra kvällar, men så äre. Imorn blir det andra puckar iaf :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0