TENNIS

Jaha, då fick man lite bråttom ändå. Tyckte jag var ute i så god tid med allt, så jag satte mig ner och kollade lite på tennisen. Semifinalen i franska öppna mellan Robin Söderling och Tomas Berdych. Vet egentligen inte varför jag sitter och kollar på det. Sa ju senast igår till pappsen att tennis var en utav dom tråkigaste sporterna. Men på nåt sätt fastnade jag idag. Jag tror det kan bero på att det är två grymt duktiga och för att inte glömma snygga spelare som spelar. Men jag börjar känna att jag måste göra iordning mig. Det är ju bara lite lite kvar av matchen (tror jag iaf). Känns som att Robin kommer vinna det här, men man vet ju aldrig. Jag kan absolut ingenting om tennis så jag ska inte säga nåt. Men HEJA ROBIN!



UPPDATERING: ROBIN VANN! FINAL :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0