Städning

Det är faktist inte så dumt att städa ibland, men poängterar ibland. Sätter man på musiken på högsta volym och tar fram den rosa dammvippan så går det som smort. Speciellt när den matchar så bra till mitt rum. Men nu är det ordning och reda i det iaf. Glömde ta bilder på hur det såg ut innan för det var inte snyggt. Men tog några bilder på hur det ser ut nu och jag är nöjd. Undrar hur länge det kommer hålla alltså, kanske nån vecka max, sen går det utför. Nu ska jag kolla färdigt på Vi hade i alla fall tur med vädret -igen! , sen ska jag duscha och packa lite grejer. Åker med mamma till Mjölby sen. Är väl kvar där till torsdag, för då ska jag in till Motala för lite fjortisfest med Frida ;) haha.






Rent, snyggt och ordning på mina grejer nu.



Man klagar alltid på att man inte har några toffsar, men när man letar så hittar man en del, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0